fredag 1 juni 2012

Ingenting än, hihi

Älskar att komma in här efter 00:00. När man väl insett att det är 18dagar kvar så står det helt plötsligt 17, men sen kommer man på att klockan är lide mycket. Fortfarande inte stängt av datan och fortfarande inte packat ett skit inför långhelgen.. Men skrivit listan iaf, så ett steg på vägen är jag. Men insåg medan jag skrev den att de mesta som jag ska ha med mig kommer jag att använda imorgon, så kommer ändå inte packa ner det förrän på lördag innan jag åker. Så varför anstränga sig nu?
Packar på lördagmorgon istället, visst lär nog vara bakfull. Menmen what to do, jag lever ju bara en gång..

Ska kolla på misstag med mening nu istället och sen ska jag sova, pappa väcker mig visst imorgonbitti för att bli körd till jobbet. Vissa har lyx ibland alltså ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar