lördag 23 juni 2012

BBQ

Det är lördag, det vet ni va? Och vill ni veta när jag gick upp idag? Halv åtta, haha, känner mig sjukt duktig. Gick upp och pratade lite med min v-mamma, drack apelsin juice och sen drog vi till affären. På vägen dit visade hon även mig huset som de spelar in en massa avsnitt av i Gossip Girl, ligger rätt nära här :)
Och i affären, där packar kassören åt en, skulle du ha glömt något springer någon som jobbar och hämtar det åt dig, och kundvagnen låter man bara stå på en tom plats så har de en man som kommer och hämtar den sen. Ofta typ?! Men jag klagar inte, jag kan nog vänja mig ;)

Idag blir det bbq-fest, Emmet fyllde år i torsdags så de kommer lite gäster vid tre. Gjort mig iordning och är helt klar, så nu inväntar jag maten bara (A) är rätt hungrig. Men nu ska jag nog gå ner och fråga om jag kan hjälpa till med något, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar