måndag 11 juni 2012

Peppning or not

Nu börjar nervositeten dyka upp lite smått, inte bra inte bra. Tycker känslan är jobbig bara. Jag vet vad det är jag är orolig för också, och det är ännu värre för nu kommer jag gå och tänka på det ända fram tills jag åker. Jag är så rädd att få hemlängtan, att den kommer bli ännu värre eftersom att jag inte känt av någonting än sålänge. Kan den de, kan den bli värre?
Usch, jag vet ju att hemlängtan drabbar alla men min ångest är ingenting att skämta om. När jag väl kommer inse att jag ska lämna min familj för ett år så kommer ingenting kunna lugna ner mig förrutom mina egna tankar. Jag hoppas verkligen på det bästa och att jag inte storbölar på flyget dit, hur kul är det att sitta och gråta och vilja hem när man sitter på flyget som ska ta en till new york? Think about it.. MÅSTE PEPPA MIG SJÄLV INFÖR RESAN, 7dagar kvar snart blir det 6..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar