torsdag 7 juni 2012

Tog en chansning

Kom till färgningen i tid ha ha, hade jag inte gjort det hade de varit fy och skam. Jag stannade i bilen och väntade istället för att åka iväg och tanka bilen. Färgningen i sig tog rätt lång tid och jag fick inte riktigt resultatet  jag önskade mig, ville ha det betydligt ljusare. Nu fick jag en mellanbrun och tråkig färg, men vad ska jag göra? Jag tog en chansning och detta blev resultatet. De sa åt mig att jag måste slinga det en eller två gånger till innan jag får det resultatet som jag vill ha, MEN detta kostade 550:- och jag tänker inte lägga ut så mycket pengar nu innan jag reser. Tycker inte det är riktigt värt det.. Så lär nog slinga det när jag kommer till usa istället :)

Annars, färgningen drog ut rätt mycket på tiden. Exakt fyra kom jag därifrån och då skulle jag egentligen hämta Esben, dessutom hade min parkeringslapp gått ut för en halvtimme sedan. Slapp undan böter, thank god, satte mig i bilen och körde verkligen på de allra sista bensinen till kirseberg. Ställde bilen där och tog med Esben hem till honom. 
Passat honom till åtta och nu är jag hemma, skönt. 
Fått tillbaka mina papper från motormännen, glömde ju att skicka med foto till dem så nu har jag lagt i det sen postar jag det imorgon. Fått hem boken som jag ska ge till min värdmamma med, så nu är de bara två presenter till sen är jag klar med den punkten. 11dagar kvar, SEN ÅKER JAG! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar