fredag 22 juni 2012

Imorgon är dagen vi väntat på!

Är riktigt trött, efter en dag i new york city och en nästan missad tur-buss (svenska flickor.. ha ha). Ska sova nu för måste upp klockan sex imorgon/idag för att fixa det sista och göra mig iordning, klockan åtta blir det ett sista möte och klockan nio går bussarna mot de alla olika destinationerna. Min går mot white plans där min värdmamma sen hämtar upp mig :)

Lite info om dagen kommer lite senare under helgen, även var jag bor och hos vem. Inte delat med mig av det än, så tänkte göra det om nu allting känns super när jag kommer dit. Men det är spännande nu, en massa tankar som far runt på en. Och nu ska man som sagt sova, sjukt varmt då det var 37grader under dagen och nu är det väl kanske "nere" på 20 om jag får gissa..
Lycka till att sova liksom x)

1 kommentar:

  1. Det kommer gå skitbra imorgon! You can do it :D <3

    SvaraRadera