torsdag 28 juni 2012

Poolen

Det blev poolen ändå, fast jag badade aldrig. Satt istället och pratade med A om lite allt möjligt, medan hon drack coctails. Men vattnet var iaf svalt och skönt då jag doppade tårna i vattnet. Ska bli rätt varmt på fredag så kanske sticker till poolen med pojkarna då också?
Jag fick ju då alltså köra hem, lite roligt dock. Poolen ligger väl kanske 500m från huset, om ens det och vi körde dit & hem. Men A sa också att de vanligtvis brukar gå dit, men när det är varmt så tar de bilen.

När jag kom tillbaka kollade jag på förlängningen av spanien - portugal matchen med Manuela, hon hejade på portugal för hon inte vill möta spanien i finalen och jag hejade självklart på.. SPANIEN. Efter det mat, quesadillas med salsa. Körde Manuela till gymmet efteråt, börjar faktiskt bli kul att köra bil igen. Började tröttna på det borta i Sverige med intresset är tillbaka! Satt och läst min bok en timme och sörplade på en smoothie från dunkin donuts medans jag väntade på henne, sen begav vi oss hem igen. Och nu är jag här, redo för sängen eftersom min första arbetsdag är imorgon. Ska bli spännande, håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar