fredag 15 juni 2012

Ett år, minst, till nästa gång!

Då har jag sagt hejdå, och ja det gör ont. Rätt känslig nu också, så fort jag tänker på det så börjar det bildas vatten i mina ögon eller när jag kollar på den fina boken de gjort till mig. Mina vänner är underbara, allihop!

Jobbade till åtta, sa sen hejdå till mina älskade arbetskollegor som jag också kommer sakna grymt mycket. Men ska skicka vykort och vara en duktig flicka på att höra av mig med jämna mellanrum :) Efter jobb bytade jag om och sen stack jag hem till Olsson. Där bjöds det på middag, kyckling, potatis och bearnaisesås. Tack ska ni ha my ladies :D
Sen fick jag en bok med massa foton på oss 5 (Nilsson, Olsson, Helenis och Sarah), helt underbart. Efter de kom den svåra biten, att säga hejdå. Gjorde ont magen när jag sa till Olsson "vi ses om ett år", riktigt ont. Satt sen i bilen på vägen hem och började fundera på att skita i det helt, avboka allting. Men jag ska tänka på det Sarah sa till mig, "du om någon kommer klara detta". Det kommer peppa mig in i det sista <3


1 kommentar: