onsdag 6 juni 2012

An awesome hostfamily

Usch, många uppdateringar under en väldigt kort tid haha. Men måste få ur mig vissa saker, så ni får veta lite hihi.
Berättade för min värdmamma igår att jag började få panik över det där med vänner och att jag snart ska åka, och hon peppade mig som in i. Hon sa att jag inte ska oroa mig och att jag självklart kommer få vänner, det ska hon se till. Skulle jag känna mig ledsen så skulle jag komma till henne så hon kunde peppa mig och göra mig glad, så gulligt :D 

Även fått veta att jag kommer vara med om mina allra första amerikanska bbq-fest dagen efter att jag kommer till familjen. Jag kommer ju dit efter training-school så kommer inte förrän den 22a och redan den 23 ska jag träffa en massa folk. De ska ha kalas för den minsta som fyller 5 och deras nuvarande aupair som fyller 20 under den veckan, de kommer även vara "fest" för att aupairen ska åka hem igen (låter jätte fel jag vet, men de är typ den sista festen om man säger så, fan de lät också jätte fel..) och även för att välkomna mig dit.
Aupairen har bjudit dit alla hennes vänner från området, dels för det är hennes vänner men dels för att jag ska kunna träffa dem. Vem vet, jag kanske får vänner första dagen ändå? ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar