lördag 9 juni 2012

see you soon, again - preperations

Ja, det är lördag idag, den 9de. Visste ni det? Och det innebär aaaatt ikväll ska vi festa :D 
Sitter med eyelinern på och väntar på att mamma ska komma hem med en ögonfransböjare. Min ena gick precis i sönder och sen gamla är helt klibbig så behöver en ny. Sen blir det sminka sig relativt snabbt så jag hinner fixa håret och kläder tills sex. Men det borde jag väl gör? Eyelinern som tar mest tid väl. 

Annars så har jag hunnit till systemet, hämtat nyklar till lokalen och köpt toalettpapper. Klockan sex ska jag sen ta min dator, nyklarna och all läsk med mig till lokalen och börja göra iordning stället. Vid sju/åtta så borde folket börja komma och vid tolv ska de va fullt ös ha ha xD 
Sen lär jag väl inte komma hem förrän sex/sju eftersom jag måste ju städa efteråt. Menmen är jag pigg och glad så ska nog det med funka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar