lördag 9 juni 2012

No more 10+

Inget mera 10+ längre, nu har vi passerat det. Rätt komiskt dock, 9dagar kvar och det är den 9de nu :D Idag/imorgon ska jag ha min efterlängtade fest, hoppas nu bara att den blir bra annars är det illa. Kommer definitivt fler folk än jag förväntat mig då rätt många tar med sig en extra person eller liknade, men det ska bli kul. Handlade läsk och snacks på mitt springpass idag också så nu är det enda som fattas nyckleln.

Springpass idag, lite längre än vanligt dock. Eller ja, kanske inte.. 11:30-14 och sen 17-21:30. Blev dock inte 21:30 eftersom det på något sätt alltid blir något klydd när jag stänger med Robin. Men min sista stängning så jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Kom hem och har suttit vid datan sen dess, riktigt trött också så jag funderar starkt på att gå och lägga mig redan nu.
Imorgon ska jag upp relativt tidigt då jag ska träffa Diana och kolla på lokalen, sen blir det systemet. Klockan 7, 8 någongång lär väl festen dra igång fast de beror ju helt på när folket dyker upp. Men jo, ska nog sova nu. Blir bäst så :) Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar