onsdag 6 juni 2012

Did what I said I would

Ja, får jag lov att säga att jag varit väldigt produktiv idag? Känns inte riktigt som de men har ju gjort en del, kommit ett steg till på vägen. Jag reste mig faktiskt ur sängen så att jag inte hann somna, tur va väl det för jag hann med de saker jag ville innan jobbet började igen. Jag tömde faktiskt min väska, tro det eller ej, och hann även med att tömma mitt golv på andra kläder. Ska tvätta all tvätt nästa vecka så att jag har något att packa också haha xD
Skrev även min packningslista, den kanske inte är helt klar med på god väg. Efter det så stack jag till fyndbörsen och köpte foundation och mascara men glömde helt eyeliner så får sticka tillbaka nu till helgen.. typiskt eller hur? Iväg till jobbet sen och kom hem som jag sa, lite efter åtta :)

La precis upp några bilder från helgen, inte så mycket från staden kanske men de va ingen att se. Roligare att kolla på mig, right? :D

Klänningen jag köpte i helgen, super söt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar