söndag 17 juni 2012

Last day before

Packa är ett av de jobbigaste sakerna som finns att göra.. hade halva väskan packad men dumma jag packade ju upp allting för att göra om det. Det borde jag inte ha gjort om man säger så. När jag skulle lägga tillbaka allting så tog de mer plats än vad de gjort tidigare :( Menmen, efter många ompackningar så har jag nu fått ner allting. Har bara min externa hårddisk + foundation kvar som ska packas ner, men ska använda det ena ikväll och det andra imorgonbitti så det lär ju inte packas ner förrän efter användning :)

Försöker gå genom allt för att se till så jag inte missat något, men ändå har jag den där otrevliga känslan att inte allting kommit med. Och en massa skit ligger i handväskan som egentligen inte behöver ligga där, hmm men de får ju inte plats i den stora.  Meen jaah, då är jag snart redo för att åka också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar