onsdag 6 juni 2012

Back to the future

Hemma i underbara Malmö. Krävs verkligen att man åker ifrån staden för att inse hur mycket man egentligen trivs, man hittar allting och framför allt.. inte en massa 7eleven butiker. Klockan är faktiskt rätt mycket och med tanke på att jag sov rätt dåligt inatt så är det nog bäst att jag går och lägger mig nu, springpass imorgon (säg något nytt liksom).
Imorgon tänker jag lägga upp de få bilderna som togs under huvudstadsresan och även försöka uppdatera min to-do lista. Ska väl även packa upp min väska, brukar ju ta några veckor annars men eftersom jag inte har dem veckorna denna gången så får jag göra de så snabbt som möjligt, sen blir det även att på börja min pack-lista :)

Ska svara på ett mail från min värdmamma nu sen hoppar jag i sängen, godnatt mina sköna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar