onsdag 27 juni 2012

Jetlag maybe?

Vaknade klockan tio idag, nu är klockan ett och jag är redan trött. Jetlag kanske?! Men det är absolut inte kul, A tror att jag inte trivs här och att det är därför jag är så tyst. Men jag är ju bara trött :( Har ju inte heller kommit in riktigt i allting här än, så mycket som händer på samma gång. Sen på söndag åker den personen jag känner att jag kommit närmast än så länge, lite trist faktiskt. Men får göra mitt bästa och försöka skaffa lite kompisar här omkring.

Va på biblioteket idag. A ville visa mig vägen dit eftersom jag ska dit med R och E imorgon igen. Så vi lämnade tillbaka böcker och lånade nya, imorgon ska vi dit för art class. Imorgon är även första dagen som jag ska passa pojkarna helt själv, men det ska inte vara några problem. Tror redan jag vet vad jag tänker göra med dem, så ser fram emot morgon dagen.
Idag lär nog inte mycket mer hända vad jag vet, vi kanske ska gå till poolen så jag får se den också men det är bara ett kanske. Så blir väl att sätta sig i trädgården och läsa bok kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar