tisdag 12 juni 2012

Lite dumt val kanske

Jag börjar bli riktigt nervös över vikten och att få plats med allting i väskan.. Ska ringa flygbolaget imorgon och kolla måtten på handväskan + vikt och lite sådant. I min stora väska har jag lagt ner så nästan hela är full och jag har ändå en hel del kläder kvar som jag vill ha med mig och skor, har inte packat ner ett enda par skor.
Därför kommer handväskan bli rätt viktig, kommer lägga över en hel del där.

Börjat slå in paketen i papper, men har bara julpapper kvar så måste köpa nytt på fredag. Varför börjar jag så sent med allt? Allt jag måste köpa in borde vara klar vid detta tillfället så jag bara kan slappa denna veckan och njuta men nej, så planerar inte Johanna sina tider. Fortfarande en hel massa att göra och nu väntar två dagar med springpass på jobbet, lite dumt val att jobba så nära inpå avresan kaaaanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar