fredag 29 juni 2012

Don't hate me

Första jobbdagen idag och det gick hur bra som helst, dock fanns ju G på övre våningen så kanske därför barnen va så snälla. Neeeh, de är faktiskt riktigt bra uppfostrade så de kommer sköta sig framöver också, inga problem. Stack till poolen runt tolv, tog dock inte med några livvästar så blev barnpoolen i tre timmar :) Och eftersom jag bara satt på en stol i solen så lyckades ju jag bränna mig, inte jätte mycket men är röd på vissa ställen.
Efter det blev det biblioteket med R, han va på art class och jag läste min bok. När vi sen kom hem så slutade jag för dagen, skönt.

Helt slut efter solen idag, va kanske runt 27 grader så de har ju varit varmt. Och varmare blir det imorgon så tänker nog dra till poolen med pojkarna då också, fast då ska livvästarna med så vi kan vara i den stora poolen med!
Sitter och inväntar Manuela, vi hade tänkt sticka till cheesecake factory och äta middag (kanske efterrätt också, men det får vi se haha). Kommer gå upp så mycket i vikt om inte jag går med i ett gym snart. A jobbar ju på magnolia bakery och idag fick man två muffins av henne, riktigt goda också :( 
När hon överlämnade dem så sa hon "don't hate me", och jag bara varför skulle jag hata henne? :| Men när man väl smakat dem så vill man bara ha mer.. sant, verkligen sant.

 Kolla bara, klart jag kommer gå upp i vikt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar