tisdag 12 juni 2012

Illamående eller resenerver?

Börjar må illa.. antingen är det för att jag inte ätit frukost än eller så är det för att jag börjar inse vad som kommer ske inom de närmsta dagarna. Inte helt säker än med ska se om frukost hjälper, om jag har tur så gör det de för denna känslan gillade jag verkligen inte.

Annars är jag pigg och vaken, eller ja vaken är väl det som stämde i den meningen. Skriver nya to-do listor hela tiden så idag har jag några småsaker att fixa. Tänkte äta frukost nu sen köra igång en maskin vittvätt och efter det ska jag till pappas jobb för att skriva ut mina flygbiljetter. Ska väl även betala in mina två sista räkningar, förhoppningsvis ha pengar över så jag kan köpa in de sista av mina hygienprylar och just det, måste skanna in mitt körkort på datan på något sätt så att jag kan skicka över de till min värdmamma. Annars får jag inte lov att köra deras bilar ;) iiiilla.
En hel del på listan ändå haha. Men bäst att sätta igång, illamåendet har inte försvunnit så jag behöver mat i magen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar