onsdag 6 juni 2012

trettiosju och en halv av fyrtiosex

        To do-list


Fixa pass [x]
Kopiera pass [x]
Kopiera slutbetyg [x]
Kopiera körkort [x]
Skicka efter polisregisterutdrag [x]
Fixa papper till försäkringskassan för mars [x]
Ringa eller maila min handläggare på af [x]
Betala för polisregisterutdraget [x]
Boka hälsoundersökning [x]
Kolla upp vikariebanken [x]
Boka hotell&tåg biljetter till Stockholm [x]
Skicka alla papper till Cultural Care [x]
(Agreement form, slutbetyg, kopia av körkort, polisregisterutdrag, hälsokontrollen)
Skicka efter internationellt körkort [x]
Betala in till Cultural Care [x]
Beställa "personbevis 120 alla relationer" [x]
Fylla i DS-160 [x]
Signera DS-2019 [x]
Foto 5x5cm [x]
Ordna med "skicka direkt service" [x]
Betala in visumavgiften [x]
Fixa "proof of founds" [x]
Möte på ambassaden [x]
Säga upp mig från jobb [x]
Köpa laptop [x]
Avskedsfest [ ]
Packa [ ]
Presenter till värdfamiljen [/]
Växla pengar [ ]
Skicka efter personbevis till pass [x]
Betala tågbiljetterna [x]
Åka till Stockholm [x]
Skicka efter blankett från HRAK [x]
Säga upp mitt gym-medlemskap [x]
Skriva en packlista [x]
Gå på hälsokontrollen [x]
Möte med vikariebanken [x]
Fixa papper till försäkringskassan för april [x]
Färga håret [ ]
Fixa naglarna [ ]
Betala böterna [x]
Skicka in deklerationen [x]
Lönelappen till Malmö stad [x]
Betala böterna igen [x]
Fixa papper till försäkringskassan för maj [ ]
Göra klar "prepare for your year" [x]
- Gå ur arbetsförmedlingen [ ]

37½ av 46, hallå?! Mer än jag som börjar känna att de närmar sig? Sinnessjukt detta ju, men på ett bra sätt.  Imorgon ska jag fixa mitt hår, färga de faktiskt så de ska ju bli kul att se hur de blir sen är det avkryssat på listan. Kan nog fixa papper till försäkringskassan med, och gå ur arbetsförmedlingen. Så blir nog att uppdatera listan imorgon igen, men you don't mind do you? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar