lördag 2 juni 2012

Redan i sängen

Klockan är tio och Johanna ligger redo för sängen, vad händer? Inte hänt så mycket idag men missade några timmars sömn igårinatt så får ta igen de inatt istället. Men kan inte komma ihåg senast jag låg i sängen klockan tio. Händer inte ens när jag ska jobba dagen efter :l
Kom fram till stockholmo runt fyra, gick sen till hotellet från centralen i regnet.. jävla regn, kom inte ens ifrån det denna helgen och ändå befinner jag mig flera mil från Malmö. Säger som Joe "kul, kul jävligt kul".
Fick min efterlängtade powernap också innan vi drog vidare för middag på kungshallen.

Imorgon blir det stan och på kvällen Bigbrother finalen, håller tummarna hårt att det inte regnar. Kan väl ha uppehåll dessa dagarna åtminstone? Äh, ska läsa lite bloggar nu sen ska jag nog ta och sova. Vill va utvilad resten av min helg :) godnatt my friends.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar