söndag 24 juni 2012

Awesome day

Då är klockan efter midnatt och det börjar bli dags att sova, faktiskt rätt trött nu. Dagen har varit helt awesome, suttit ute i trädgården och umgåtts med familjen och vännerna. Deras gamla aupair (åker inte förrän nästa söndag) bjöd hit två kompisar och en av dem är svensk och jag tror vi lär umgås en hel del under mitt år. Hon bor typ 20min härifrån om man går, kanske mindre t.o.m.
Riktigt härlig folk och ja, som jag sa, det va awesome. När alla gäster hade gått så åt vi en chokladkaka som en av aupairens vänner hade gjort, den va av choklad med glasyr utskuren till amerika där glasyren blev den amerikanska flaggan. Ska be svenskan skicka bilden hon tog :)

Imorgon blir det förmodligen att gå upp relativt tidigt, ska in till New York med aupairen, hennes tyska kompis och svenskan. Btw, namn och sådant kommer jag börja skriva snart. Inte berättat om min värdfamilj än bara, vill få gjort de först förstår ni, ha ha. Men nu ska jag sova, ska bli kul imorgon, hoppas bara att jag kommer hem med nååågot :|  det är väl det shopping är till för, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar