tisdag 26 juni 2012

Övningskörning

Läste precis genom facebook och såg att Chris & Dennis fått sin lilla son, GRATTIS :D
Annars idag så vaknade jag runt tio, helt av mig själv. Kände mig rätt utvilad om jag jämför med igår, igår va kaos.. Vid elva drog jag och G ut för att "övningsköra" lite och det gick faktiskt jätte bra, gillar dock inte att bilen låter så mycket som den gör. Tror även att jag skrev igår att Yonkers är den näst backigaste staden i USA, bara San Fransisco är värre. Fick självklart testa på en av de värsta men det gick bra det med.
Sen följde jag med A, G, E och R till Bronz zoo. Blev tre timmar där och vi gick väl genom halva, men himla kul att se alla djur de hade där. Vågade mig t.o.m in bland reptilerna :| Bilder kommer senare ikväll, orkar inte lägga över dem på datan direkt ha ha.

Får se om de händer något mer idag, kanske drar till ett köpcenter med Manuela men kanske inte ändå. Haha, börjar bli trött igen. Så länge va jag utvilad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar