lördag 30 juni 2012

Hot, hot!

Va med familjen vid någon pirat grej, mest för barn och det handlade typ om när piraterna kom till östkusten. I don't know, uppfattade inte allt som G sa :|
Och jag måste säga, VARMT! 39grader var det utomhus när vi väl valde att åka hem, dock han vi komma en bit innan jag valde att fota termometern. Men herregud, avled nästan där jag gick i t-shirt och jeans. Va sagt att det "bara" skulle bli 34grader, men nu förstår man ju varför man praktiskt taget va tvungen att stå i skuggan hela dagen. Lika varmt ska det förmodligen bli imorgon också, men det är samtidigt sagt att det ska åska och blixtra :)

Men nu ska jag byta om hade jag tänkt, ska iväg till en japansk resturang med familjen. Vi ska äta middag (självklart typ?) tillsammans med Manuela eftersom detta är hennes sista dag. När vi vaknar imorgon så har hon åkt :/ deprimerande måste jag säga. Men ja som sagt, dags att byta om..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar