fredag 1 juni 2012

Produktiv dag

Blev väckt klockan halv sju imorse, och sedan dess har jag varit vaken. Körde pappa till jobbet, duschade, sminkade mig, åt frukost och helt plötsligt blev klockan halv elva och dags för mig att köra till jobbet. Jobbade från 11-17, sjukt lugn dag och alla va helt glada och trevligt. Kunderna måste trott något va fel på oss xD
Efter tre dog allt ut, kom kunder en gång vart tionde minut så jag började städa. Skrubbade våra brunnar RENA, sen städade jag HELA preppvasken också. Och men hela menar jag: Vasken, alla hyllor, väggar, drog lös alla förkläden så dem inga möglade och en massa annat. Men andra ord har jag varit väldigt produktiv och burger kings prepp-del har blivit väldigt ren :)

Annars så är det väl dags att fixa sminket, platta håret och välja ut kläder för ikväll. Hinner jag så kanske jag packar ner lite inför stockholm men det är ju bara om jag har tid haha. Men jag har blivit rätt trött och Carro har inte svarat på mitt sms än vilket gör att jag kommer dra ut på förberedelserna tills hon svarat :|  Äh, lika bra att fixa sig nu, eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar