tisdag 26 juni 2012

Ingen fara alls

Ännu en bra dag har passerat. Imorse skulle jag ju passa E en stund på morgonen och det blev som förväntat, mycket dragande i mamma och han ville inte att hon skulle gå. Men så fort hon stängt dörren började han prata med mig och sådant igen, ingen fara skedd alltså. Medan han sen åt sin vattenmelon så kollade vi på scooby doo, han älskar scooby doo. Vi hämtade sedan R på skolan vid elva, fick se lite av hur skolan såg ut och var man lämnar och hämtar upp barnen. Bra att veta sen när skolan kommer dra igång igen :)

Sen har de inte hänt speciellt mycket, A fixade så mitt körkort kom iväg så jag kan hamna på försäkringen för bilen så imorgon ska jag och G ut och "övningsköra" till Hastings en liten bit bort. Vi ska till biblioteket för pojkarna ska på art class, ska passa på att låna egna böcker då också. Förbättra min egen engelska, fick höra av A igår och G idag att min engelska är mycket bra, G sa t.o.m att min engelska är bättre än många som bor här. Kul att höra :D

Fick även skypat med både Helenis och Mamma&Emma :) Skönt att ha pratat med dem nu, men de kommer jag nog göra många gånger under kommande år.
Hade tänkt sätta igång och kolla lite på pretty little liars och äta mina m&m:s, tjock? jo, jag vet ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar