torsdag 7 juni 2012

Typiskt Johanna

Pissenisse! Håller jag koll på någonting alltså? Ska ju färga håret idag, men jag och klockan fungerar inte.. verkligen inte. Halv, Yes sir. Tio över får jag panik för de ligger i västra hamnen, kastar på mig allt och kör iväg. Men istället för att ta den vägen jag kan dit så tänker jag att jag ska försöka mig på en lite snabbare väg, det visade sig vara världens omväg..
Kommer fram till västra hamnen i full panik eftersom jag nu va 1min försenad. Betalar parkeringen så fort jag kan och springer iväg. Hinner inte ens komma halvvägs då jag inser att det inte va 12:30 jag skulle vara där utan 13:30!! Gaaah :(
Bilen behöver tankas, så funderar på att sticka och göra det nu. Men jag är rädd att jag inte kommer unna eftersom jag inte vet var närmaste bensinstation är. Dessutom har jag fått en bra parkering, så kanske stannar kvar här ändå. Får hitta något som kan få tiden att gå :)
Sen får jag hoppas att färgningen inte tar mer än 1timme och fyrtiofem minuter, Cause then I'm in some deep shit haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar