måndag 25 juni 2012

Tjockis

Fyfan vad jag kommer bli tjock i detta landet.. Har säkert redan lagt på en hel del, usch och fy. Kom till stan, times square var annars? (det är nu ni ska bli avundsjuka). Åt på subway, sen blev det forever 21, disney butiken (endast för att gå på toaletten, stört), m&m affären, american eagle, dsw. Kommer inte ihåg ifall det var fler men detta va typ de butiker vi besökte, alla med typ 2 till 4 våningar och skit stora. På forever 21 hann jag typ gå genom halva innan jag tröttnade, är de ens möjligt?I Sverige brukade jag komma upp till stan vid två (de dagar jag väl va i stan) och vara hemma lagom till sex, men inte här. Kom upp till stan runt två och åkte därifrån lagom till åtta.

Men det har varit en lång dag så jag tänkte gå ner och borsta tänderna och sen krypa ner under täcket. Imorgon börjar jag "jobba", A vílle ut och springa lite så jag ska passa E från 9-11 sen hämtar vi upp R från skolan därefter. Men det klarar jag lätt, no problemos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar