torsdag 31 maj 2012

Packa väskan, what to bring?

Ännu en dag har passerat, och jag börjar närma mig mitt mål för året.. NEW YORK. Men har lite saker som man måste hinna med innan, första stoppet: Stockholm. Åker ju dit på lördag förmiddag och imorgon jobbar jag + kanske ska ut efteråt så hinner inte direkt packa då. Så tänkt mig att faktiskt börja packa nu. Ska bara skriva en liten packlista så jag vet vad jag ska ta med mig, men det blir nog inte så svårt.

Varit ledig idag, gud så skönt. Låg i sängen till tre innan jag började fräscha till mig, men hade nog lätt kunnat ligga kvar hela dagen. Men saker att göra, som vanligt ;) Vid fyra mötte man upp Linnea sen stack man över till Caroline K-O för hon skulle bygga på Linneas naglar. Vid sju/halv åtta stack vi därifrån igen, och naglarna blev riktigt fina!
Imorgon jobbar jag från 11-17, ska se om jag kanske kan gå en halvtimme tidigare dock. Sen blir det utgång med Carro K-O, måste fan lära mig hennes efternamn ordentligt, och hennes polare. Nepp, dags att packa stockholmsväskan om jag ska ha tid att fixa mig imorgon xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar