söndag 17 juni 2012

Lördagsmys

1 dag kvar står det :| EN JÄVLA DAG KVAR, hur awesome är inte det? Jag ska bo och jobba i New York, vet att jag ska bo i Yonkers men med ett avstånd på 10-20min till manhatten så kallar jag det new york.

Idag har jag legat i sängen halv dagen, riktigt skönt men sen fick jag besök av Sandra. Vi har sen umgåtts och pratat och spelat kort (något vi alltid gör har jag märkt haha) och nu runt ett så lämnade jag av henne hos sig. Men det är varit en bra lördag, lär ju dröja innan jag befinner mig i Sverige en lördag ha ha.
Ingen packning blev det heller, visste det nästan. Så imorgon ska man städa rummet, duscha, äta middag med familjen, farmor + två farbrödrar och sen spendera kvällen med att packa.
Så blir det inga inlägg imorgon så vet ni varför, lär nog vilja spendera tiden med familjen :)

Ska sova nu iaf, imorgon lär nog bli en lång dag och på måndag åker jag. Och detta kommer bli hur bra som helst, vilket äventyr jag ger mig in på :D


1 kommentar:

  1. Hej! Jag hade bokmärkt din blogg och så gick jag in på den nu av en slump och såg att du åker på måndag! Gud vad kul, hoppas du är taggad. Hör av dig när du kommit till familjen och börjar känna dig redo att ge dig ut och träffa folk, i så fall ses jag gärna :) Lycka till!

    SvaraRadera