onsdag 27 juni 2012

Bronxville

Bilderna frånd dagen ligger inne, hittar ni inte djuren så tittar ni inte tillräckligt noga ha ha. Efter mitt senaste inlägg så åt vi middag, chili con carne med ris och nachochips. Faktiskt godare än vad jag trodde när A sa det från början. Sen tog jag och Manuela oss en tur till Bronxville för att träffa Simona och äta frozen yoghurt, riktigt gott!
Blev en stund där innan vi körde tillbaka. Kul att köra automatiskt, ja jag körde självklart ;) Manuela får faktiskt inte köra så då kan jag ju passa på att öva så mycket som möjligt innan hon åker.

Ska sova nu hade jag tänkt, så jag säger godnatt nu. Lägger även upp en bild på skorna jag köpte i söndags, köptes på dsw (designer shoe wear) och jag gillar dem verkligen. Väl spenderade pengar om jag kan säga så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar