fredag 29 juni 2012

Första gången

Ännu ett steg är taget, eller ja mer än ett kanske? Kört på motorvägen här för första gången, det är ju alltid något. Jag har också varit på cheesecake factory som är så populärt här, men jag va faktiskt mer intresserad av maten än av själva efterrätten. Men missförstå mig inte, efterrätten va god den med.

Imorgon kommer jobbdag nummer två, men tror G ska vara hemma då med så får se vad händer. Vill sticka till poolen med pojkarna, bada lite hade varit skönt faktiskt. Annars står väl inte så mycket annat på schemat vad jag kan komma på.. Jo! Ska vara med och natta pojkarna imorgon, sen efter det ska jag köra helt själv till riversdale där jag möter upp Manuela och Simona för bio. Ska nog också försöka hinna med att öppna ett bankkonto imorgon med, lika bra att få det gjort liksom.
Nepp, vill läsa mer av min bok och eftersom jag ska jobba imorgon är det väl lika bra att lägga sig i sängen nu? Think I will do that, ha en bra fredag people :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar