onsdag 13 juni 2012

Lite irriterande

Så jävla irriterande. Blir man inte det, irriterad? När hela ens dag gått helt lätt och man känt sig helt lagom glad sen händer en sådan liten skit sak, typiskt right.. Nu vill ni veta vad det är jag talar om eller hur?
Hela dagen har bara flytit på, det har varit en bra dag på jobb och en bra dag totalt. Bensinen va t.o.m låg idag så jag passade på och tanka, enda gången jag faktiskt mått bra när jag tankat. Annars har jag bara fått ångest, ha ha.
Men saken är att imorgon är det min sista dag på jobb och när man slutar så brukar man bjuda på något. Och eftersom jag bytade bort 6,5h för att fixa Emma inför balen så skulle hon göra mig en gentjänst.. baka min kaka idag. Men när jag kom hem va den inte gjord och det är den fortfarande INTE. Lite dålig stil, och ist för att sätta igång själv så säger hon till min mamma att göra den :S gaaaah, går bananaz här hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar