lördag 16 juni 2012

Det kommer bli svårt

Hoppas nu att Helenis, Nilsson och Olsson börjat sin vecka i Barcelona helt perfekt, eller ja bra iaf. Sverige förlorade trots allt och jag har för mig de sa att de skulle kolla matchen där nere, to bad girls :D

Imorgon ska jag fixa min väskor, eller ja försöka iaf. Packa över allting och packa ordentligt, sen kan jag inte hjälpa om det skulle behöva göras om på söndag eller t.o.m skjuts upp. Who knows :|
Blev rätt ledsen innan, min syster låg och grät i sängen och mamma tror det är för att hon inte vill att jag ska lämna. Men hon svarade aldrig när jag frågade så jag låg och kramade henne en stund. Tror jag börjar inse att jag kommer gråta en hel del på måndag, även om jag försöker tänka bort de med glada tankar. Men de kommer bli jobbigt och jag kommer inte vilja sätta mig på planet. Men det väntar en riktigt bra familj på mig borta i USA så jag MÅSTE på det där planet, no turning back!

Ska sova nu, även om jag sov länge idag så behöver jag sova. Måste säga hejdå till min säng också ju, synd bara att man inte kan skicka över den för en billig peng ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar