måndag 11 juni 2012

Dags att börja

Jahapp, en vecka kvar sen är det äntligen min tur. Och vill ni veta en sak? För första gången pirrar det faktiskt i min mage över detta. Jag ska verkligen lämna och jag ska göra det snart, helt otroligt. Men det ska gå bra, det KOMMER bli bra och det vet jag. Hade jag inte vetat att min värdfamilj är en bra familj så hade jag verkligen inte varit så lugn som jag varit hitintills.
7dagar kvar och jag har inte börjat packa än, men tänkte faktiskt börja röja undan lite här inne i rummet och sedan hämta resväskan uppe i förrådet. Sen imorgon ska jag börja tvätta och rensa genom mina kläder och välja vilka jag ska ha med mig.

Idag ska jag även fixa min lillasysters hår och smink eftersom hon ska på balen ikväll (anledningen till att jag väntat så länge med att åka bl.a), hennes kompis kommer även hit och får håret fixat. Borde kanske bli frisör när man tänker på det, färgade Saras hår igår med folieslingor och avfärgade Emmas. Sen fick jag världens huvudvärk och somnade men ändå liksom xD

Nu inväntar jag bara att Emma ska komma hem så att jag kan få börja.. Ska även lägga in bilder från festen i lördags med, hoppas bara jag hinner nu i veckan haha. Kanske kan börja med mitt rum nu eftersom Emma lär väl dröja ett tag till ha ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar