tisdag 26 juni 2012

Lite hemlängtan

Sitter inne hos Manuela i tv rummet där hon sover tills söndag, vi har precis ätit kakan som blev över sen i lördags och kollat på film "revenge of the bridemaids". Den var faktiskt rätt bra, rätt härlig och jag skrattade åt det mesta som vanligt.

Har haft lite hemlängtan nu mot kvällen faktiskt :/ satt inne i rummet och kollade på pretty little liars och kände mig ensam. Att jag inte hörde hemma här för alla känner varandra så väl och så är jag helt ny, kändes inte direkt kul. Men det är väl bara att komma ur det, snart kommer jag nog in i det. Bara varit hos familjen 3 dagar ju.
Men är rätt trött nu faktiskt, vaknade 8:30, sov mellan 14-16 och nu ska jag gå och lägga mig igen. Men det är väl lika bra, ska kom sagt "övningsköra" till Hastings imorgon med G och pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar