lördag 16 juni 2012

Apologize

Måste faktiskt be om ursäkt för att bilderna i denna bloggen börjat avta, vet att jag inte hade många innan heller men detta är ju skam. Jag som försökte bättra mig :(  Men det är ju så att jag packat ner alla sladdar till min kamera så de får stanna där till jag kommer till USA. Vilket påminner mig om att det får de inte alls, måste ha upp min externa hårddisk och föra över de senaste bilderna så jag har med mig dem till Amerika också!

Annars så kollade jag precis på Rödluvan, riktigt bra måste jag säga. Va helt fast hela filmen genom, eller ja nästan hela filmen. Jag satt och gissade och gissade på vem som va vargen men Sara bara satt och skrattade,  typiskt folk som vet vad som händer liksom. Sen när man väl får reda på svaret så dör lite av intresset till filmen haha.
Men den va riktigt bra så om ni vill ha filmtips nu till helgen så rekomenderar jag den, oh yes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar