måndag 4 juni 2012

Lite ändrade planer?

Jahapp, denna dagen va ju händelserik?! Tänker inte gå igenom hela dagen då jag innan gick igenom för + eftermiddagen. Blev pizzahut till middag iaf och sen begav vi oss med alla andra flickor till Årsta där bigbrother finalen skulle hållas. Regn och skit kalls, men vad annars liksom? Märktes att det är ett populärt program iaf då kön sträckte sig flera meter från själva ingången och då kom vi ändå efter insläppstarten.. Men vi bestämde oss iaf för att ställa oss i kö men efter att väntat i 40min i kylan så bestämde vi oss för att ta nästa buss in till stan igen, köpa lite chips och se finalen på hotellet istället.
Men nej, med min tur så finns ju självklart inte tv11 här. Linnea fixar dock så vi kan se liven via hennes iPad istället, mycket bra. Fick se den sista timmen och jag fick se vem som vann, allt som räknas. Visst hade det varit kul att vara där live men att frysa tårna av mig går jag inte riktigt med på, så då sitter jag hellre framför tvn!

Imorgon va det egentligen bestämt gröna lund men eftersom de regnat som de gjort de senaste två dagarna har vi ändrat planerna. Vi ska shoppa istället, men undvika gatan som vi va på idag/igår. Ska även försöka ta lite bilder.. För en gångs skull har ja med mig min kamera men inte använder jag den. Tagit kanske två bilder totalt, hade inte ens med mig den till bigbrother?! Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det att sova, även om jag gick upp tolv idag så är jag faktiskt trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar