lördag 23 juni 2012

Feeling good

Sådär ja, nu är bilderna uppe. Äntligen, tog tid att välja ut dem som jag ville ha med och inte. Men en hel del kommer nog dyka upp på facebook också så håll utkik där om ni vill se några till :)
Är skit trött så ska hålla detta extremt kort för att vara jag. Pratat en hel del med familjen idag och allting känns super bra. Detta kommer bli ett bra år!
Imorgon blir det kalas för Emmett, så vid tre börjar gästerna droppa in här vilket menas med att jag måste vara redo och klar då. Ska upp redan vid sju då jag ska följa med min värdmamma till affären, så dags att sova nu då alltså haha. Godnatt :)

1 kommentar:

  1. Fan vad det känns underbart att höra. Det har släppts EN JÄTTE STEN från mina axlar. Saknar och älskar dig JÄTTE mycket.:* KRAMIZZAR Mamma

    SvaraRadera