lördag 30 juni 2012

Magic Mike

Ja, de blev inget inlägg igår. Jobbade hela dagen, okej G var hemma så jag jobbade ju egentligen inte såå mycket eftersom E var efter honom hela tiden och R sköter sig själv typ. Men drog med dem till poolen i två timmar, rätt nice men nästa gång ska vi in i den stora poolen. Vill inte bada i lilla poolen :/
Gjorde även lunch till dem, korv med bröd. De har även en rätt märklig sak till lunchen här, CHIPS. Har testat det en gång men vet inte riktigt, kanske vänjer mig vid det? Hjälpte även till med middagen, kyckling och sallad.

Sen på kvällen drog A och G ut och åt middag tillsammans så jag tog hand om pojkarna, fick dem i säng och allt. De somnade nästan långt innan de kom i säng, duktig Johanna! E va dock lite gnällig och ville ringa mamma och pappa hela tiden, men jag gav mig inte, och jag klarade det.
När föräldrarna sen kom hem runt nio gick jag upp och gjorde mig iordning, sen körde jag helt själv till ridge hill där jag mötte upp Alexandra, Manuela och Simona för bio.
Magic Mike, sjukt bra :D Fan, jag är nästan kär i Chaning Tatum. Ni MÅSTE se den, hör ni mig? MÅSTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar