tisdag 12 juni 2012

Vad säger ni?

Då är jag snart redo för avresa, det trodde jag aldrig. Har packat ner hälften av kläderna eftersom den andra halvan är skitiga, de värsta är nog att halv resväskan redan är fylld.. Ska också köpa en handväska är det tänkt, vet dock inte om jag ska ha något på hjul eller om jag ska ha en mjuk som jag hänger över axeln. Vad säger ni, vad blir bäst?

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, fått inköpt en massa från min inköpslista. 2 saker kvar bara, så nu är det väl bara att packa ner dem också + slå in paketen till familjen. Det ser ju ändå rätt bra ut, bara massa småsaker kvar som måste fixas men de ska jag göra under veckan! Nyss fixat med datorn också, alla program från denna datan är nu inlagda på laptopen. Iiih, 6 dagar kvar bara :|


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar