fredag 15 juni 2012

Everything done, almost

Jaaa, idag fick jag ändå gjort allt som jag ville. Inhandlat min "handväska", trosskydd, växlat pengar m.m. Allt som stod att jag skulle göra idag har jag också gjort, superb! Ska hänga upp svarttvätten också, sen kasta in lite nytvättade kläder i rummet så man kan packa ner dem också. Ska även slå en resten av presenterna nu när jag köpt in mer omslagspapper.
Fått räkningen till datan så den ska också betalas, tur den kom innan jag stack. Nu slipper man massa överföringar liksom :|
Iiih, fick min lönespec från burger king idag också :D Fått semesterersättningen, så denna månaden får jag inte ut någon dålig lön. Mer pengar än väntat på kontot nu inför mitt år, så nu blir det bara att tuta och köra! hihi

Köpte även en ben&jerrysglass idag, börjar redan med något jag tror att jag kommer äta en hel del i USA.. awesome! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar