onsdag 13 juni 2012

Då är vi inne på det svåraste..

..att säga hejdå till folk :(
Bara 4dagar kvar. Ett helt år, gaah. Jag ska lämna mina kompisar och min familj i ett helt år, har inte riktigt sett det så innan. Har alltid varit mer "har bott hos mina föräldrar i snart 21år så vad gör ett år liksom?", men insett att den logiken inte håller haha. Ett år är ändå lång tid :| Cultural care ringde innan idag också, berättade om min små-ångest men det sa dem va normalt. Innerst inne vet jag det också, men är ändå rädd för hur det kommer kännas på söndag, eller måndag eller kanske t.o.m inte förrän om en vecka.. Hur kommer jag reagera då?

Mamma fick baka kakan, helt okej men kanske lite smaklös. Äh, får ge det till dem på jobb. De kanske kommer klaga, men äta upp den kommer de.. no doubt about it! Annars så är det min sista jobbdag imorgon, känns ingenting just nu men kommer nog göra ont i mig imorgonkväll. Efter det ska jag till Olsson, antar där väntar middag eftersom jag skulle komma dit hungrig :D ha ha. Men även där blir ett hejdå :/ Olsson, Nilsson och Helena reser nämligen till Barcelona på fredagmorgon vilket gör att de inte är här när jag åker eller jag här när de kommer hem.
Fan.. de gör lite ont i kroppen ändå, trodde inte det skulle komma fören efteråt men så fel hade jag.

Olssons gamla favorit, jägermeistershoten.




 Awesome moment, Nilsson fällde Helenis precis när kortet togs xD
All my love to Nilsson när hon är full!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar