söndag 1 juli 2012

Saying goodbye

Varför är allting så svårt ibland, haha? Jag har varit här en vecka, inte känt Manuela mycket längre än det heller men ändå vill jag inte att hon ska åka. Jag är här för att ta över henne, jag är den nya aupairen ju och hon den gamla. Ändå tycker jag det hade varit roligare om hon stannat, tror vi hade kunnat bli rätt bra vänner på ett år.

Anyway, åt på en japansk resturang i Hastings idag. Manuela hade önskar sushi som sista måltid innan hon åker på sin semestermånad så det fick de bli. Jag äter ju inte fisk så för min del blev det chicken teryaki :) Äta med dem pinnarna var inte lätt heller, men jag klarade det *stolt*.
Sen efter det har vi suttit nere i vardagsrummet med A och G, snackat lite och kollat på tv. Blev lite deppig stämning när alla sa hejdå till Manuela men det är så det är.
Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och läsa min bok, imorgon är jag helt ledig. Har även huset för mig själv en stund också då A, G, E och R ska på Yankees match :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar