torsdag 29 juli 2010

Gilla läget?!

Jag har tråkigt, så jävla bull. Jag visste att det var ett misstag att sova idag, misstaaaaaaag!
Och imorgon så händer allt samtidigt, först har vi 5 olika ställen att städa. 5! och innan fick jag reda på att vi har precis fått en lägenhet i lund också. Så nu blev det ju ett ställe till, och kl tre imorgon ska jag, Liya och Helena fixa naglarna med. Så får inte glömma att ta med mig pengar till det sen också.
Sen ska man hinna hem och göra sig iordning (vad det nu innebär) för kl nio ska man vara hos Forsberg på 19års-fest. Hinner man eller hinner man inte?
Men jag har ju själv gett mig in i det så får gilla läget och göra det bästa av situationen. Men säger som jag brukar nu, för de kommer inte fler inlägg ikväll :) kanske inte fler imorgon heller så ni vet iaf hur min dag kommer se ut!

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar