lördag 17 juli 2010

You're a lovekiller, a cold bloded murderer!

Tjabbis, haft en kul lördag än eller kommer den senare?
Nja, min har väl varit blandad. Gick upp vid tolv och gjorde mig sedan iordning, sen tog jag bussen för att träffa en kompis på vägen. Stannade där till typ halv sex då jag tog bussen tillbaka hem, men då va jag dock riktigt trött. Men åkte iaf hem men eftersom jag behöver städa så sitter jag vid datan istället.

Jag och Olsson försöker komma på någonting att göra men vi vet inte vad, snackar via facebook och har iaf kommit på att vi vill chilla någonstans och bara ja, ta de lugnt. Meeeeen, vi får la se vad som händer. Och det känns som jag skickat iväg flera tusen sms och får inte svar på ett enda av dem :(  Känner mig oälskad, tufft..
Nej, men något känns fel och jag kan inte sätta ord på vad. Illa.
Men ska se om Olsson kommer på något, annars blir det väl städning för fulla muggar. Cya lovers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar