söndag 11 juli 2010

Lööööööööve

SPANIEN, ESPAÑA, SPAIN ! <3 man kan inget annat att älska det laget, EM och nu VM.
Me lajkilajk.

Jaaa, som ni kanske förstod så vann Spanien matchen. Kan man vara lyckligare? Jah, inte just nu iaf. Fyfan, och vet ni vad det bästa var? Ni kan aldrig gissa :D
FABREGAS blev assist till målet. Ihhhhh, lajki.
Fabbe kom in när det typ var 5 min kvar av ordinarie tid och enligt mig så ändrades hela matchbilden totalt. Förlängning och när det var 4 minuter kvar, efter massa chanser från Spanien, så passar Fabregas fram till Iniesta som avgör matchen med matchens enda mål. GULD till Spanien som på 2år vunnit både EM och VM. Men det kanske ni förstod efter att jag skrivit det högre upp ;)
Men super glad nu, så nu ska jag väl låta er vara och lägga in dagens lista hade jag tänkt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar