onsdag 28 juli 2010

Need a second to breath.

Att bara äta spaghetti till middag funkar inte. Jag är fan skit hungrig -.-
Men kan inte äta på kvällarna, får panik då. Börjat ingbilla mig själv att jag blir skit tjock då. Som om jag inte blir det av all tjockismat jag äter under resten av dagen. Äter typ alltid och så tror jag att en macka ska skada mig? Jag börjar bli knäpp, dår-huset nästa eller?

Men jah, so do you think you can dance om en timme. Hade faktiskt tänkt spela the sims2 nu, men så kom Liya och störde mig (på msn alltså). Hahah, men det gör ingenting. Något händer iaf på datan. Rätt ovanligt på sista tiden, borde kanske hålla mig härifrån? eller.. Jag vettifan, tror nästan att det vore bäst för mig.
AHHHH, kanske en frukt? Man kan väl äta en frukt nu på kvällen? Tror fantamig att jag ska göra det, och efter det så tv och sen sömn då jag säger vad jag brukar säga..

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar