söndag 11 juli 2010

Inte riktigt som planerat.

Godmorgon, eller vad jag ska säga.. Vaknade för inte alldeles för länge sedan, bredvid Foppan med Helena i rummet bredvid. Har precis ätit frukost och nu sitter vi här med varsin cola medan jag bloggar och Helenis gör armband. Linnea har redan stuckit hem. Och Helena har redan hunnit spilla ut halva sin cola över köksgolvet, lyckat ha?

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Vi skulle ju egentligen ha tjejkväll hos Helena och sedan sticka till slagt. Men efter att vi trott att där varit tomt på slagt så tog vi ett random beslut och satte oss på 100 bussen till Falsterbo. Relativit kul kan man ju säga, skit varmt men trevligt folk. Dock rejält fulla, men det var inga problem haha. Någon gång vid tre åkte vi hem igen, i en skit varm buss och jag fick sitta på golvet eftersom bussen var fullastad. Men screw that, roligt ´hade jag dock när jag skulle försöka hålla Olsson vaken x)
Väl på mobilia så vandrade vi hem, sista 7an hade redan gått. Men jag och Nilsson var sugna på efterfest så vi ordnade vår egen på vägen till Helena. Nilsson spelade musiken sen dansade vi till den, kom på några nya danssteg ;) hahah, trevlig kväll.

Idag blir det väl inte så mycket som händer. Cillidill och sen ikväll blir det fotboll, Holland vs. Spanien. Vem tror ni vinner? Jag säger som förra gången, jag tror Holland vinner men hoppas på Spanien. Så nu återstår det bara att se, usch. Spännande. Sen kommer förmodligen Nilsson hit ikväll och kollar matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar