onsdag 7 juli 2010

Guess who?

Hur har er dag varit då? :)
Min har varit super, om man bortser från min morgon. Skulle gå upp vid halv 7 idag och fixa allting inför tosselilla med tjejerna. Men, klumpig som man är, så försover man sig. Det är illa en dag som detta. Vaknar dock av ett sms, 8:20, då jag egentligen skulle vara klar och t.o.m vara hos Olsson för att tillsammans gå till Nilsson. Men de fick komma och hämta mig istället, stackars dem ;)
Sen tosselilla då, vi började med go-cart och sedan lite karuseller. Sedan vandrade vi bort till vattenlandet och skadade oss lite. Åkte först vattenrutchkana med "bilringar", kommer inte ihåg vad de hette xD och sedan en stor rutchkana som man åker med en matta. Skadade mina pattar enormt, så jävla ont det gjorde. Men tack och lov gick det över. Sen åt vi hamburgare och sedan blev det ännu mer karuseller. Snacka om att de som skötte karusellerna blev trötta på oss, tillslut orkade vi inte ens ta oss ur karusellerna för att ställa oss i kö så vi stannade kvar och gömde oss lite ist. Haha, vilket liv.
Sen ännu mer vattenrutchkana, och tillslut ännu mer karusell. Han som skötte karusellen körde "skaka rumpah" låten hela tiden. Han trodde säkert att vi älskade den, det gjorde jag förvisso också tills han spelade i sönder den. Illa.
Klockan sex när allting stängde så stack vi till bilen och körde hem. Somnade en stund men det var inte länge, men skönt iaf :)

Och nu är jag så jävla trött att det skulle vara riktigt skönt att bara få gå och lägga sig, men det kommer inte hända. TYSKLAND - SPANIEN på tv snart, vem vinner och vem försvinner? Jag tror tyskland vinner matchen, spanien har redan vunnit mitt hjärta. Men jag hoppas de kan vinna matchen också x)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar