lördag 24 juli 2010

Don't stop for a minute.

Vad händer ikväll då? Det är ändå lördag så tycker att ni borde hitta på något kul :)
Själv ska man snart möta upp Olsson, Helena och Nilsson vid almgården där vi sen gemensamt ska gå till Isabel för förkrök innan vi sticker till hemmafest hos någon kille som Olsson och Isabel känner. Ska nog bli rätt nice, redan klädd och allting och vanligtvis brukar jag vara ute i sista stund med allt och inget.
Men rätt nöjd över klädseln nu så nu ändras ingenting!

Innan stack ju jag till swedbank stadion med Olsson, för att se matchen mellan MFF och AIK. Kan ni gissa vem som vann? MALMÖ så klart.
Jag skyller förra förlusten på uppehållet som var för att det varit VM i år. Illaaaa, men bättre kämpat denna matchen. Och AIK hade absolut ingenting att komma med, ha ha. Sen skulle mamma hämta upp mig och pappa (som också var där, men med farbror och de satt på v.i.p platser från hans jobb -.-). Men det tog evigheter och jag var skit hungrig. Fick tillslut en hamburgare att slänga in i käften så att jag skulle sluta klaga. Vilket jag också gjorde :)
Vad jag nu ska göra i en halvtimme har jag ingen aning om, men något litet hittar man väl på. Sitter just nu och försöker ha förfest själv, massa bra musik på hög volym. Men snart kommer väl föräldrarna in och klagar, men skit i dem ;D  vi höres folket!
Nu får ni två bilder på dels min outfit och sen mina "underbara" systrar x)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar