tisdag 20 juli 2010

Varför kan man inte bara låta bli att bry sig?

Jag och Liya snackade mycket idag, blandade ämnen hela tiden. Men ja, killar kommer ju alltid in i bilden.
Och jag fattar verkligen inte varför man faller för vissa killar som bara är idioter egentligen. Och inte bara det, de är inte idioter alltid utan bara typ nästan alltid.
Liya förstår vad jag snackar om, och jag hoppas att ni kanske kan förstå vad jag försöker få fram med detta inlägget.

Som t.ex en kille som man träffar verkar vara helt vanlig och så, sen myser man lite och han verkar vara helt fantastisk. Självklart att man gillar den typen? Och när man lämnar honom så kommer man ihåg det man precis gjort och man är ju såklart glad. Men så efteråt, vi säger att man smsar personen så är han en allmän idiot. Han bryr sig inte längre. Han som precis verkade vara schyst ändå.
VARFÖR gör de så?
Nja, jo jag har mina teorier. Han är väl snäll för att han är ute efter något, men när man inte ger honom det så måste han lägga sin "coola" sida till igen och tro att de gör honom aktraktivare för honom och kanske gör så att han får det han egentligen var ute efter från början.
Tyvärr funkar det på mig, halvt om halvt iaf. Jag börjar tro att jag gjorde något fel när man träffades, och måste se till att allt blir bra. Varför kan jag inte bara låta bli att bry mig? Det skulle hjälpa så mycket mer och jag skulle kunna fokusera mer på de saker som är viktiga i mitt liv. Så vet ni vad? Jag ska göra ett försök, jag ska skita i honom totalt för han vill ju egentligen inte ha MIG?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar